Czy nie spada Wam na głowę szybowiec?

Środa, 28 listopada 2012 · Komentarze(5)
Rowerowanie tak naprawdę zaczęło się dla mnie po południu, gdyż wcześniej miałem sporo różnych spraw na głowie, począwszy od Bardzo Ważnego Spotkania a skończywszy na... noszeniu paczek z kafelkami :) Ok. 20 miałem nędzne 31 km przebiegu i dopiero wieczorna przejażdżka przez dzielnicę Bemowo oraz podwarszawskie wiochy (Babice, Latchorzew, Blizne itp.) pozwoliła ten wynik poprawić.

Ponieważ codziennie wrzucam jakąś fotkę na bloga, wrzucę i teraz, oto ulica Powstańców Śląskich na Bemowie:

Bo o Bemowo zahaczyłem 2 razy, najpierw po południu, potem wieczorem. Blisko mam, więc zahaczam nieustannie :)

Te spękane płyty po prawej stronie zdjęcia to pozostałość po lotnisku wojskowym. Tu, gdzie teraz stoją bloki, były tereny lotniska, które zresztą w szczątkowej formie istnieje w sąsiedztwie bemowskiego blokowiska do dziś.

I dlatego u mnie na Bielanach, sąsiadujących z lotniskiem z drugiej strony, spadają czasem z nieba samoloty. Ale to temat na oddzielną notkę.

W każdym razie będąc na Bielanach uważajcie, czy nie spada Wam na głowę awionetka lub szybowiec. Serio.

Giełda była na Bemowie, osiedle jest na Bemowie, ale za to lotnisko było i jest w Babicach.

oelka 02:14 sobota, 1 grudnia 2012

Nie powinien spaść na głowę, to raczej solidna maszyna :)

lukasz78 17:19 czwartek, 29 listopada 2012

Szybowce to nie ale wybieram się w poniedziałek do Pyrzowic oglądać lądowanie Dreamliner-a. Może nie spadnie mi na głowę...

limit 14:31 czwartek, 29 listopada 2012

A fakt, była giełda na Bemowie, w czasach mojego dzieciństwa, ojciec tam używanego Malucha kupił, wersja Komfort, nawet z tyłu eektrycznie podgrzewaną szybę miał :)

lukasz78 14:26 czwartek, 29 listopada 2012

Nie dodałeś, że w miejscu spękanych płyt była też swego czasu giełda samochodowa. To zanim na Żerań się przeniosła. A jeszcze wcześniej, w zamierzchłych dla wielu czasach, samochodami handlowano pod Mostem Poniatowskiego na Powiślu.

yurek55 14:14 czwartek, 29 listopada 2012
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zesla