Nie zamierzam zakładać silnika na gaz :)

Czwartek, 27 września 2012 · Komentarze(4)
Tak w zasadzie to średnio pamiętam, co się działo w ostatni wrześniowy czwartek. Przypominam sobie, że trochę zmoczył mnie deszcz (niedużo) i że miałem wizytę specjalisty od przyłączeń gazowych, ale to ostatnie z rowerem ma akurat niewiele wspólnego, gdyż nie zamierzam zakładać do mojej maszyny silnika, już zwłaszcza na gaz :)

Poza tym to jakiś skromny rezultat wyszedł, całe 50 km. Załączam zdjęcie z ulicy Elbląskiej na Żoliborzu:

Zdjęcie tak szare, jak szary był ten dzień. Bywa.

Choć potem wyszło słońce, to też sobie przypominam. Jeszcze trochę i przypomnę sobie naprawdę wszystko.

O właśnie, zapomniałem, że teraz nie ma bloków, teraz buduje się tylko i wyłącznie apartamentowce, nawet bloczydło na zadupiu, z ciasnymi klitkami i z dojazdem 1,5 godz. do centrum to teraz apartamentowiec :)

lukasz78 09:04 poniedziałek, 1 października 2012

Tutaj masz troszkę racji, zwłaszcza, gdy blok (szumnie nazwany apartamentowcem) stoi tuż obok takiego drugiego, a widok z okna to dachy i tarasy sąsiadów.

rowerzystka 09:02 poniedziałek, 1 października 2012

Eee, ja tam blokowiska lubię, nie zawsze są szare, zwłaszcza jak słońce wyjdzie :) Dla mnie znacznie gorsze od starych blokowisk są nowe osiedla - z domami maksymalnie stłoczonymi, bez zieleni, bez dróg, szkół, przedszkoli... Pod tym względem osiedla PRL-owskie prezentują się lepiej.

lukasz78 08:57 poniedziałek, 1 października 2012

Masz rację, nie przepadam za blokowiskami :/

rowerzystka 08:41 poniedziałek, 1 października 2012
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa onage