Ósmego dnia Najwyższy stworzył rower

Środa, 27 czerwca 2012 · Komentarze(8)
Ósmego dnia Najwyższy stworzył rower. Niestety dziewiątego dnia stworzył wiatr. I tak oto znów trzeba było się wczoraj męczyć. Tłukłem te kilometry ciężko i dopiero wieczorem, kiedy wiatr zelżał, było tak naprawdę przyjemnie. Poza tym dzień bez rowerowych historii.

A dziś żegnamy w Warszawie Euro. A więc fotka na koniec:

Ale już za 22 lata organizujemy mundial! Miasta-organizatorzy to Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Chorzów, Lublin i Wilno. Zobaczycie, że to się sprawdzi! :)

A w 11.dniu Bóg da nam mundial :)

lukasz78 08:52 piątek, 29 czerwca 2012

A w dziesiątym przyszedł czas na deszcz i jesienną pogodę w ciągu lata...

rowerzystka 23:08 czwartek, 28 czerwca 2012

Pani Gronkiewicz-Waltz chyba rzuciła takim pomysłem w fali uniesienia, a wtórowała jej minister Mucha - o ile mnie pamięć nie myli. Szczerze...dlaczego nie! Tylko obecne stadiony za 22 lata będą pewnie wymagały jakiś gruntownych modyfikacji...

Kornal 21:32 czwartek, 28 czerwca 2012

Pomysł wydaje się nie realny. W tej chwili mamy Euro 2012.Ledwo zdążyliśmy z wybudowaniem autostrad. Łącznie wyszło 1300 km. Nie narzekamy Polska idzie jak burza,ale drużynie już tak dobrze nie idzie. Polska organizuje następne Eruro,ale w piłce ręcznej :D.

biker1990 15:45 czwartek, 28 czerwca 2012

Można sposobem. Powiększyć teren ambasady i na terenie ambasady zbudować stadion. Formalnie to Polska dalej będzie organizatorem wtedy :-]

limit 11:38 czwartek, 28 czerwca 2012

Z tym mundialem to nie ja wymyśliłem, gdzieś zasłyszałem taki pomysł rzucony przez kogoś tam na fali entuzjazmu i dałem się temu entuzjazmowi ponieść :)

Musimy tylko wyzwolić Wilno do roku 2029, abyśmy mieli czas na zbudowanie tam porządnego stadionu, bo na Litwinów nie ma co liczyć :)

lukasz78 11:35 czwartek, 28 czerwca 2012

Mundial? Ciekawa koncepcja. Ale zawsze to jakiś sposób, żeby tam naszą drużynę wcisnąć. Inaczej to marne szanse.

limit 11:07 czwartek, 28 czerwca 2012
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa losie