No to wjechałem w tuptsia :)

Poniedziałek, 28 maja 2012 · Komentarze(6)
No to wjechałem wczoraj w tuptusia. Jadę sobie przez Bemowo ulicą Powstańców Śląskich, mam zielone światło, wjeżdżam na skrzyżowanie, przejeżdżam, gdy nagle na pasy za skrzyżowaniem dziarsko wkracza tuptuś. Prosto pod mój rower.

Cóż, dałem ostro po hamulcach, więc się nie wywaliłem, tylko nadgarstki mocno mnie bolą, bo przyjęły impet uderzenia. Rower ogólnie cały (trzeba było tylko prostować kierownicę), tuptuś też. Twierdził, że ma zielone. Być może miał rację. Światła są tak zestrojone, że tylko pędzący samochód ma szansę opuścić skrzyżowanie, zanim na pasy wejdą piesi. Rowerzysta jadący ok. 20 km/h ma już gorzej - wjazd na zielonym świetle nie jest gwarancją bezpiecznego przejazdu.

Kłótni żadnej nie było, rozstaliśmy się z tuptusiem w zgodzie. Bo w sumie nikt nie zawinił, on miał zielone przy wejściu na pasy, ja też wjechałem na skrzyżowanie prawidłowo na zielonym. No owszem, tuptuś się nie obejrzał przed wejściem na pasy, ale tuptusie już tak mają, trudno mieć pretensje. To tak, jakby mieć pretensje do wody, że jest mokra.

Poza tym wymęczyłem wczoraj 103 km, wydusiłem, wyszarpałem. Nie dojechałem do setki, ja do setki dopełzłem.

Czas chyba solidnie odpocząć :)

Stąd wniosek: za wolno jeździsz ;)

Hipek 14:19 wtorek, 29 maja 2012

W Warszawie jest jeszcze ten problem, że wiele ulic jest monstrualnie szerokich, więc jak się takie dwie ulice krzyżują, to sam zjazd ze skrzyżowania trwa całkiem długo.

lukasz78 13:49 wtorek, 29 maja 2012

Dlatego jestem za tym, aby sygnalizacja byla za skrzyzowaniem, jak to niegdys bylo, bo teraz bedac na skrzyzowaniu nie wiadomo jakie jest swiatlo;/

ememka 11:54 wtorek, 29 maja 2012

Dokładnie tak, przy Radiowej. Bedę musiał tam uważać. Przypomina mi się teraz, że już kiedyś miałem podobną sytuację w tym miejscu, wtedy uniknąłem zderzenia, choć niewiele brakowało.

lukasz78 11:31 wtorek, 29 maja 2012

Jeśli przy Radiowej, to tam niestety tak to wygląda. Kilka razy już mi ktoś chciał w bok wejść - i słusznie, bo miał zielone.

Hipek 11:12 wtorek, 29 maja 2012
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa aoree