19000

Czwartek, 29 marca 2012 · Komentarze(7)
Ostatnie kilometry dokręcałem na siłę, bo jeździć mi się nie chciało - wiatr, ogólne zmęczenie i takie tam. Ale że lubię okrągłe liczby, to do 19000 musiałem dokręcić, musiałem i już. Tyle właśnie zrobiłem kilometrów rowerem, odkąd mam bloga na BS. 19000. Nawet nie wiedziałem, że to tak szybko pójdzie, te 19000. A jednak poszło. W niecały rok.

Samo jeżdżenie... Cóż, znowu tylko po Warszawie, w tym kolejna "runda karna" po Moście Północnym (znowu nie obtrąbili!), poza tym Bielany, Żoliborz, Wola, Śródmieście, Ochota... Ciekawostką był tylko deszcz, który zmoczył mnie pierwszy raz od wielu dni - akurat musiało lunąć, gdy udałem się z pracy na obiad :)

I to chyba tyle, na koniec załączam dwie fotki, pierwszą z Woli (Górczewska) a drugą z Bielan (Marymoncka). Fotki pokazują, że coś się jednak u nas zmieniło w kwestii budowy dróg rowerowych. Na pierwszym zdjęciu ścieżka archaiczna i przedpotopowa, z tzw. kostki downa (w dodatku fazowanej), na drugim już ścieżka dosyć nowa i gładziutki asfalcik.

Czyli postęp jest, więc może jeszcze sztuki niwelowania krawężników na przejazdach rowerowych się doczekamy :) Oby!

lukasz78, musiałbyś się kiedyś trochę pokolebać po dzikim zachodzie POlski... to, co u Ciebie to syfiasty dworzec lub downowata ścieżka, tutaj uchodziloby za oazę cywilizacji.
Uchodziłoby, gdyby byłoby...

mors 19:41 poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Nie płacą niestety, to ja płacę coraz wyższe stawki za bilety kolejowe, im dalej od domu się wypuszczę :)

lukasz78 07:56 sobota, 31 marca 2012

Szacun za km!!! ja tam cieszę się ze swoich 10 tysi w rok. Ty jeździsz w innej lidze. Mam nadzieję, że lepiej płacą:p

lszym 19:39 piątek, 30 marca 2012

Ładny asfalcik, trzeba się tam kiedyś wybrać :)
Gratuluję pięknej liczby :)

amasoft 18:35 piątek, 30 marca 2012

O jechałem dziś tramwajem być może tymi torami :P. Bo 75 jechałem .A ścieżka zajefajna i ta liczba którą osiągnąłeś też.Tyle to ja nawet nie przejadę w ciągu 5 lat:D

Biker1990 18:23 piątek, 30 marca 2012

Dzięki, dzięki :)

lukasz78 11:36 piątek, 30 marca 2012

Pogratulowac! :)

ememka 11:13 piątek, 30 marca 2012
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zogad