Powrót do tradycji :)

Środa, 19 września 2012 · Komentarze(3)
Było kiedyś tradycją tego bloga, że pokazywałem praktycznie codziennie jakąś fotkę z Warszawy. Teraz postanowiłem do tego wrócić.

Ale nie spodziewajcie się samych pięknych widoczków - będą tu też miejsca brzydkie lub po prostu banalne i nijakie. Bo wszystko to składa się na Warszawę, Warszawa to nie tylko Krakowskie Przedmieście i Zamek Królewski :)

Na pierwszy ogień kawałek Muranowa:

Zrąbała się nam pogoda, ot co... Potem nawet padało i trochę zmokłem.

Poza tym dzień jak codzień. 50 km.

Ten sklep to Has hobby, kultowe miejsce znane na całą Polskę i okolice. Pamiętam jeszcze czasy, gdy Hasselbuschowie mieli swój interes na Corazziego, potem czynsz zmusił ich do szukania lokalu na uboczu i wylądowali około 95 lub 96 roku na przeciw Pawiaka. Witryna z okrętami i widoczne przez szybę samoloty kuszą każdego modelarza.

teich 19:51 piątek, 21 września 2012

Te budynki najładniej wyglądają w słońcu jak dla mnie. Szkoda, ze wczoraj nie dopisało.

Co do modelarstwa, to kiedyś próbowałem,ale talentu to ja do tego nie miałem i zawsze uświniłem wszystko klejem :)

lukasz78 13:01 czwartek, 20 września 2012

Dzielna. Tam jest jeden z bardziej zasiedziałych w Warszawie sklepów modelarskich w Warszawie. A co to ma wspólnego z rowerem? Pędzle, szpachlówka, klej czy nawet lakier modelarski potrafią być przydatne nie tylko do składania czołgu lub samolotu w 1:72, ale również gdy się chce poprawić np. powłokę malarską na rowerze w skali 1:1 :-)
A poza tym to Dzielna zamyka od północy pierwszą jeszcze nie do końca socrealistyczna część Muranowa.

oelka 12:48 czwartek, 20 września 2012
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ciesc